لارستان میزبان دستیار ویژه رئیس جمهور و وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی
پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب

علی اکبر نجیب زاده گفت: روزهای سه شنبه و چهار شنبه همین هفته، لارستان میزبان دستیار ویژه رئیس جمهور و وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی میباشد.   به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،معاون استاندار فارس با بیان اینکه فردا سه شنبه حضرت حجت الاسلام والمسلمین یونسی دستیار ویژه رئیس جمهورو نماینده محترم دولت تدبیر و امید درشهرستان ساعت ۸ صبح در فرودگاه آیت الله ایت اللهی لارستان مورد استقبال مردم و مسئولین قرار خواهند گرفت؛ افزود: مراسم دیدار مردم شریف شیعه و سنی منطقه لارستان بزرگ راس ساعت ۹ صبح در جوار مرقد مطهر و منور زعیم عالیقدر حضرت آیت الله العظمی آیت اللهی (ره) در حسینه اعظم لار برگزار خواهد شد و بدین ترتیب مردم لارستان پیش از سفر رئیس جمهور محترم بعنوان اولین شهرستان استان فارس به پیشباز هیئت دولت خواهند رفت.


فرماندار ویژه لارستان خاطر نشان کرد: همچنین در روز چهارشنبه نهم اردیبهشت ماه نیز جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم میهمان شهرستان های جنوب فارس از جمله لارستان بزرگ خواهند بود.

علی اکبر نجیب زاده با اشاره به اینکه این دولت از اقدامات احساسی و به دور از کار کارشناسی شده اجتناب می ورزد؛گفت: مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری درراستای گره گشایی از مشکلات منطقه و تسریع در پیشرفت و توسعه مناطق با تاکید بر اتمام پروژه ها و مصوبات نیمه تمام است.

نجیب زاده در ادامه از مردم میهمان نواز منطقه لارستان بزرگ درخواست کرد که در سال دولت و ملت، همدلی و هم زبانی با شرکت در مراسم استقبال از دستیار ارشد رئیس جمهور در روز سه شنبه و وزیر محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در روز چهارشنبه دلبستگی خود را به دولت تدبیر و امید نشان دهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 339
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 340
بازدید ماه : 1058
بازدید کل : 18980
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1